ZAMÓWIENIE KROK PO KROKU 

– przed przystąpieniem do zamówienia obliczcie potrzebną ilość zaproszeń – pamiętajcie, że ilość gości i ilość zaproszeń nie jest taka sama ( zwykle zaproszenia to połowa liczby gości – zapraszamy pary)

– w przypadku rodziców oferujemy specjalny rodzaj zaproszeń z innym tekstem – zaproszenia możecie np. zamknąć         w drewnianym lub papierowym pudełku wyróżniając w ten sposób rodziców, teksty zaproszeń dla rodziców znajdziecie tu KLIK

zaproszenia dla świadków z zapytaniem Czy zostaniesz moim świadkiem?  – możecie w ten sposób wyróżnić te osoby podczas wręczania zaproszeń i zadać to ważne dla Was pytanie

– zajrzyjcie TU po garść inspiracji jak możecie to zrobić

– w przypadku zaproszeń dla rodziców chrzestnych (dotyczy zaproszeń na Chrzest Święty i Komunię Świętą) – możecie Państwo np. zamknąć je w drewnianym lub papierowym pudelku wyróżniając w ten sposób tych wyjątkowych gości –  dla rodziców chrzestnych proponujemy też dodatkowe wierszyki KLIK

obliczcie ilość zawiadomień ( informacji/zaproszeń TYLKO na uroczystość zaślubin do kościoła lub USC bez inf. o miejscu wesela i potwierdzenia przybycia ) – potrzebne dla znajomych, koleżanek i kolegów z pracy, etc…

– pamiętajcie, że warto zamówić kilka pustych sztuk – tak na wszelki wypadek, być może będziecie chcieli zaprosić kogoś z listy rezerwowej, jeżeli ktoś z gości uprzednio zaproszonych nie potwierdzi przybycia

– jeżeli zdarzy się sytuacja, że będziecie musieli domówić kilka sztuk zaproszeń i/lub zawiadomień – nie ma problemu realizujemy nawet mikro zamówienia na 1-2 sztuki – zawsze można domówić potrzebną ilość ale dojdą koszty wysyłki ponownego zamówienia – dlatego warto od razu zamówić kilka sztuk więcej

 

zaproszenie    =    ślub  + wesele
                                =   ceremonia chrztu/komunii świętej + obiad
zawiadomienie  = informacja o ślubie
                                     = informacja o ceremonii chrztu świętego/komunii świętej

 

PERSONALIZACJA ZAPROSZEŃ

Wszystkie nasze zaproszenia/zawiadomienia są personalizowane – personalizacja jest w cenie – nie doliczamy kosztów za personalizację ( nadruk bezpośrednio na stronie z treścią zaproszenia/zawiadomienia

 

Zaproszenia/zawiadomienia BEZ PERSONALIZACJI – dzielimy na trzy kategorie

Kategoria I – do samodzielnego wypisania czyli po skrócie Sz.P. lub W.P.

zostawiamy puste miejsce w postaci kropek

Sz.P. ……………………………………………………………….

W.P. ……………………………………………………………….

Kategoria II  – do samodzielnego wypisania bez skrótu Sz.P.

– czyli same kropki na których wpiszecie dowolny tekst

np. Kochanego Dziadka Zbyszka i Panią Helenkę

Kategoria II  – bez kropek i miejsca na wpisanie nazwisk 

np.

Anna Kowalska i Marek Nowak

serdecznie zapraszają na uroczystość zaślubin,

która odbędzie się dnia 9 sierpnie 2018 roku…..

 

– najszybszy sposób na zapraszanie znajomych – zaproszenie niespersonalizowane

– nazwiska można dopisać na kopercie

 

W formularzu zamówienia wpisujecie ilość niespersonalizowanych zawiadomień i zaproszeń – natomiast ich rodzaj ( kategorię ) prosimy podać w komentarzu

Przy przesłaniu wizualizacji składu tekstu – wysyłamy wszystkie rodzaje zamówionych zaproszeń i zawiadomień do wglądu w celu wykluczenia błędów

*Podany powyżej opis jest przeznaczony dla wszystkich rodzajów zaproszeń – ze względu na przeważająca w naszym sklepie branżę ślubną opis zamówienia został odpowiednio dostosowany – dla pozostałych uroczystości Chrztu Świętego, Komunii, obrony rozprawy doktorskiej niniejszy opis będzie pomocą – kroki postępowania i etapy przygotowań są podobne 

 

1. TREŚĆ ZAPROSZENIA – powinna zawierać:

– Wasze imiona i nazwiska,

– datę uroczystości i godzinę, 

– miejsce ślubu/ uroczystości  – nazwę kościoła, USC, pleneru wraz z dokładnym adresem

– miejsce wesela/obiadu – dokładny adres restauracji, hotelu, pleneru

– informację o potwierdzeniu przybycia do danego dnia wraz z Waszymi numerami telefonów ( lub inną formą potwierdzenia – mail, indywidualna strona ślubna itp….)

– wierszyki „zamiast kwiatów”, rebusy, cytaty, sentencje – należy przesłać wraz z tekstem zaproszenia zostaną uwzględnione podczas tworzenia projektu

– prosimy podać numery czcionek, które chcecie zastosować w zaproszeniu (podajemy dwa numery – czcionki ozdobnej i czcionki tekstu )

Zachęcamy do skorzystania z naszych zbiorów tekstów zaproszeń, wierszyków i cytatów – mamy nadzieję, że przypadną Wam do gustu KLIK

przy wyborze zaproszenia dla rodziców pamiętajcie o przesłaniu nam wybranego tekstu wraz z uzupełnionymi danymi oraz nagłówkami a także podana ilością zaproszeń ( sytuacje rodzinne bywają rożne )

2. LISTA GOŚCI

– w przypadku zaproszeń/zawiadomień spersonalizowanych należy przygotować listę gości w formacie word, excel lub notatniku czyli :

  • ODMIENIĆ imiona i nazwiska zgodnie z treścią zaproszenia jaką wybierzecie oraz dopisać przed imionami gości skrót W.P. lub Sz.P. tam gdzie Waszym zdaniem jest to konieczne                                  ( w przypadku bliskich znajomych możecie np. nie chcieć zastosować skrótu Sz.P. wiec nie należy go wpisywać )
  • imiona i nazwiska należy wypisać jedno pod drugim w jednej kolumnie bez pustych linii i bez numeracji np.

Sz.P. Janinę i Jacka Kowalskich
Kochaną Babcię Jadzię i Dziadka Wiesia
Anię i Tomka wraz z dziećmi
Sz.P. Mirosławę i Jacka Długoszów
Sz.P. Krystynę i Walentego Plichtów

Jeżeli macie Państwo kłopot z odmianą nazwisk możemy zrobić to za Państwa za dodatkową opłatą – cennik odmiany znajduje się w formularzu zamówienia lub jeśli chcecie sami odmienić listę – skorzystać z postu jaki zamieściliśmy na naszym blogu KLIK 

– w przypadku zamawiania winietek listę gości należy przysłać w formie mianownika w formacie word, excel lub notatniku – bez numerów porządkowych jedno pod drugim czyli:

Panna Młoda
Pan Młody
Jan Kowalski
Barbara Kowalska
Joanna Nowak
Zbigniew Nowak

ZAMAWIANIE:

KROK I

Kliknij na zdjęcie wybranego produktu i określ wygląd produktu:

  • Kolorystykę, rodzaj papieru, kolor wstążki, sznurka, rodzaj koperty itp…, możesz  również skorzystać z opcji – „jak na zdjęciu”

tutaj należy także określić czy mamy odmienić listę gości – jeśli prosimy o podanie w okienku ilości nazwisk do odmiany  – cena naliczy się automatycznie – odmieniona lisa gości zostanie Państwu wysłana do wglądu przed drukiem w celu wykluczenia błędów

WAŻNE – nasze zaproszenia stanowią komplet z klasycznymi kopertami w kolorze białym lub ecru – jeśli chcesz zmienić kopertę na inną zostanie doliczona dopłata zgodnie z podanym przy kopertach cennikiem, to samo dotyczy papierów perłowych oraz papierów ekologicznych – dopłata doliczy się automatycznie

KROK II

Ilość

wpisz potrzebne ilości przy odpowiednim rodzaju produktów – tutaj możesz tez dodać przygotowane listy gości w formacie word, excel lub txt  – sposób w jaki należy ją przygotować opisano w pkt. 2 – LISTA GOŚCI

WAŻNE – w sklepie nie ma minimalnej ilości zamówień wpisujesz taką ilość jaka jest Ci potrzebna

KROK III

Kreator Tekstu

Wklej tekst ( Twojego pomysłu lub jeden z naszych uzupełniony o potrzebne informacje – Wasze imiona, nazwiska daty miejsce itp… ) – patrz pkt 1 – TREŚĆ ZAPROSZENIA

Tutaj wklejacie też tekst dla rodziców wierszyki, sentencje teksty zamiast kwiatów itp…

Zaproszenia w obcym języku – tutaj wpisujecie tekst w innym języku – przetłumaczony – my nie tłumaczymy tekstów

NIE ODPOWIADAMY ZA BŁĘDY W NADESŁANYCH TEKSTACH W J. POLSKIM ORAZ OBCYM JAK RÓWNIEŻ W NADESŁANEJ LIŚCIE GOŚCI 

Podaj numery czcionek jakie z jakich mamy skorzystać pod tekstem

KROK IV

Uwagi:

Jeżeli masz jakiekolwiek uwagi odnośnie produktu wpisze je w to pole.

KROK V

Wypełnij dane kontaktowe  – adres mailowy, telefon, adres do wysyłki  itp…

*Jeżeli chcesz przyśpieszyć realizację zamówienia zaznacz opcję ”ekspress”, jest ona dodatkowo płatna 50% wartości całego zamówienia czas realizacji wynosi wówczas do 4 dni roboczych po ustaleniu składu tekstu, zatwierdzeniu przez Ciebie zamówienia i opłacenia go 

* wybierz opcję dostawy – kurier, poczta polska ( TYLKO PRÓBKI ) lub odbiór osobisty – ustalany telefonicznie

* zaakceptuj nasz regulamin i kliknij opcję „Wyślij zamówienie”

Twoje zamówienie zostało właśnie zarejestrowane w naszym systemie, na stronie pojawi podsumowanie całości Twoich zakupów, z podaniem szczegółów a na adres mailowy otrzymasz numer konta do wpłaty i dane do przelewu – w tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia który od nas otrzymasz.

I co dalej ?????

Po opłaceniu zamówienia w przeciągu 2-3 dni roboczych wysyłamy projekt składu tekstu zaproszeń i zawiadomień, oraz odmienioną list gości – w przypadku kiedy otrzymaliśmy zlecenie odmiany  – projekty należ dokładnie przeczytać i sprawdzić czy nie ma w nim błędów

– NIE ODPOWIADAMY ZA BŁĘDY W DRUKU PO ZAAKCEPTOWANANIU PROJEKTU – należy go dokładnie przejrzeć –  można wydrukować aby sprawdzić jego poprawność 

– TO SAMO DOTYCZY LISTY GOŚCI  – nie odpowiadamy za błędy w nadesłanej liście dlatego należy ją dokładnie sprawdzić przed wysyłką 

– projekt można poprawiać do 5 zmian bezpłatnie ( np. zmiana kroju czcionki, układu tekstu, układu grafiki – wszystkie uwagi opisane w mailu są brane pod uwagę przez grafika ) – każda kolejna zmiana jest płatna 10 zł za zmianę 

*Projekty wysyłamy tylko na zaproszenia i zawiadomienia, menu i plan stołów

Czas oczekiwania na realizację wynosi do 10 dni roboczych ( zwykle działamy dość szybko )

termin realizacji liczony jest od momentu ZATWIERDZENIA SKŁADU TEKSTU

o wysyłce zamówienia informujemy mailem podając numer nadania paczki

.cata-page-title, .page-header-wrap {background-color: #e49497;}.cata-page-title, .cata-page-title .page-header-wrap {min-height: 250px; }.cata-page-title .page-header-wrap .pagetitle-contents .title-subtitle *, .cata-page-title .page-header-wrap .pagetitle-contents .cata-breadcrumbs, .cata-page-title .page-header-wrap .pagetitle-contents .cata-breadcrumbs *, .cata-autofade-text .fading-texts-container { color:#FFFFFF !important; }.cata-page-title .page-header-wrap { background-image: url(https://bemybride.pl/wp-content/themes/onelove/images/default/bg-page-title.jpg); }